Chill Onsdag!

Publicerad 2012-04-18 15:15:52 i

Hej igen! ;)
Som ni har märkt har jag redan bloggat en gång idag, då berättade jag ju typ allt som kommer hända idag och har hänt. Efter den där film lektionen hade vi lunch sen musik efter musiken hade vi engelska i ca 5-10min sen slutade vi. ;) Fan va nice!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ba chillar.
Lyssar faktiskt på Justin Bieber låtar, asså dom där gamla låtarna då han inte var i målbrottet så guulliigull röst. Har ju också berättat att det är spelarmöte idag med innebandyn, kan ju meddela er sen om vad vi pratade om eller något, det beror på vad. :)
Peace out!
blonda tjejer!
1337
stort fet X på folk som skiter i skolan, dö blä dö blä dööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela