Chill dag.

Publicerad 2012-04-27 22:04:44 i

Tja på er alla sötnosar där ute! :)
Idag började vi 8:15 Nina var sen som vanligt så vi började typ 25.. ;)
Efter det hade vi Engelska sen So och efter so,n hade vi lunch då käkade vi lite sen drog vi till min & Amandas praoplats och där skrev de på några papper och sånt sen gick vi tillbaks till skolan och hann vara med ett tag på Svenska lektionen. ;) Efter Svenskan hade vi No sen slutade vi typ 13:45! :) Då drog jag hem med Amanda. När jag kom hem gick jag upp på mitt rum och la mig i sängen och somnade till ungefär 18.. Sen käkade jag middag och sen var det dags för BAJEN! Brage-Hammarby först sätter Castro Tello nick-mål sen Lallet på en frispark från Dahl, fyfan vad ni är bäst! Fjärde raka segern i Superettan jag säger bara ALLSVENSKAN SE UPP FÖR HÄR KOMMER HAMMARBY!!!!!♥
Just nu sitter jag och kollar på Big Brother och ba drar en chillare i sängen. :)
Imorgon ska vi fira min padre , just sayin'.
Puss!♥
16 maj, då jävlar blir det en stor förändring on my life!!
(vi ska flytta ifrån stockholm , HEJ GÖTEBORG!!!) fast nä...
inte ofta jag bjussar på en sån här bild!! :D
TJO
biffN vart fan ska du någonstans??!?!?
hej
drog en chill inatt
Tjo Matilda!
tjo biffN snyggt ass
de har gulsot
vi drar en chillare med PK
på paron får man inte ha skor!!!!
vi tog en chill dag med våran klädsel ;)
FUCK DEN HÄR FREDAGEN!!!!!! :(
detta gjorde inte min dag!!!!! :(
Matilda får min autograf i förväg, lite svårt att få tag på den sen. För kommer bli så känd! :D
FYFAN VA GOOOOTT!!
PS: ska göra det ikväll också (bilden är tagen från igår!)
ÄLSKAAAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela