TT CUPEN (Semifinal & Final)

Publicerad 2011-09-04 22:51:48 i

Tjenixen!
Idag vaknade jag 9 då började jag platta mitt hår och sånt.. Sen vid 10.40 åkte jag, pappa & Emma till någon affär för Emma skulle köpa något. Sen åkte vi direkt till Tyresö och då hade dom redan börja springa där ute så jag hakade på dom. Sen körde vi Semifinal mot Tungelsta och matchen slutades 2-1 till oss, vi var vidare till final! Efter matchen gick vi till någon resturang nära Strandhallen det tog typ 8min att gå, så det var inte långt. Då satt vi där och käka iaf sen gick vi in i Strandhallen och tittade på några som spelade typ Gnaget mot Farsta. Sen gick vi tillbaks och då värmde vi upp och sånt och sen spelade vi final mot Nykvarn och tyvärr torskade vi finalen med 4-0. Men jaja, nu taggar vi tills den 17 september(min födelsedag) då är det NewBody cup. Men nu börjar jag bli trött kommer snart somna.. Men vi hörs imorgon , fuuuuck det är skola imorgon... Just nu sitter jag iaf och smsar med Sötnosen Charlie!
PUSS!

Love! <3

Jessika tog sönder en stol på resturangen, hahahahhahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela