TT CUPEN IMORGON!!!!

Publicerad 2011-09-02 19:48:54 i

Hallååååå !
Idag började vi 9.25 med Engelska. Sista lektionen hade vi 2tim lång So lektion.. Men fick typ sluta 10min tidigare! Jaja sen efter skolan gick jag hem, när jag kom hem gjorde jag ingenting låg i sängen och var dö trött men orkade inte sova. Men jaja sen kom pappa hem då åt vi mat och sen tittade jag på ''Hur många lingon finns det i världen'' eller vafan den heter, dö tråkig film! Nu ska jag se på Sverige match och efter matchen ska jag fan gå och sova. IMORGON ÄR DET TT CUPEN I TYRESÖÖÖ, SKA BLI AAAS KUL!!!! Samling 8.15 vid Träggan..
PUSS!!!!

När man har tråkigt....

Wiiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela