Innebandy träniiing !

Publicerad 2011-09-12 22:32:16 i

Tjenis Penis!
Idag började vi 9.30 med mentor stunden satt med Maja som vanligt! Sista lektionen hade vi No och slutade 15.20. Sen gick jag hem med Jessika & Karolina. När jag kom hem gjorde jag iiingenting. Typ 17.45 åkte jag, pappa & Jessika ner till hallen och hade innebandy träning! Efter det åkte vi hem, när jag kom hem så åt jag mat och tittade på bajen matchen, torsk torsk torsk! Sen hoppade jag in i duschen nu sitter jag och tittar på Filip & Fredrik. Men ajaaaa, vi hörs väl imorgon sötnosar!
Pöööööss!

Haha kung? ne men hittade några..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela