Imorgon är det min dag, bara min!

Publicerad 2011-09-16 20:30:59 i

Heej söötisaaar!
Idag började vi 9.25 med Engelska. Sista lektionen såg vi en as dålig film på so,n asså jag menar det, den SÖÖÖG! Någon tecknad film som var på Engelska utan Svensk text. Efter filmen fick vi sluta, typ 13.45. Då tog jag bussen hem och när jag kom hem gick jag direkt och la mig och sov. Vaknade 18.30! Ska faktiskt snart gå och sova igen, imorgon ska jag upp 06.30, samling 7.15 för vi har SM kval. Och vad händer mer imorgon? Haha jag fyller åååååår! :D Men nu ska jag typ ta bort mitt smink och typ försöka sova, eller lägga mig i sängen iaf!
Men vi hörs imorgon kanske!
PUSSSSSSSSSSSSS!!!!!

whooop whooop  !!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-17 11:11:46

grattis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela