En onsdag!

Publicerad 2011-09-28 22:39:35 i

Tjena!
Idag började dagen med idrott typ utomhus, var inte med hela idrotten. Sista lektionen hade vi någon konstig svenska lektion men sen gick jag hem med Jessika. När jag kom hem gjorde jag ingenting vid 16.15 gick jag hem till Jessika och vid typ 16.55 skjutsade Jocke oss till hallen och där hade vi träning, avslutade träningen 18.15. Då åkte vi till Storängshallen och tittade på Huddinge-Djurgården fast jag, Maria, Jessika & pappa tittade bara på 1a perioden sen åkte vi till Flempan och tittade när pappa spelade. Sen åkte vi hem då hoppade jag in i duschen nu sitter jag och lyssnar på musik och aa.. Imorgon kommer det en bög till skolan, tror jag. Eller jag vet inte om han är bög :S Men det får vi väl se imorgon, ska iaf lägga mig i sängen nu!
Pussss!

Klart man börjar plocka gratis grejer när det står ''plocka gärna'' :D



färgade ju håret igår :D

tjena coolingar! ;)

Kärlek till den där sötnosen (till vänster) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela