14 år idaaaaaaaaag! :D

Publicerad 2011-09-17 22:03:53 i

Tjena Tjabaaa!
Idag vakande jag 6.20! Mamma & pappa ger mig en Iphone nästa vecka, eller på måndag typ! Sen vid 7.15 åkte jag & Pappa till Tomtberga och där hade vi samling först sprang vi lite ute och gick. Sen hade vi match mot Rotan(Rotebro) dom var grymma. Dom vann med 1-0 och sen spelade dom match mot Täby och vann med 9-1 och dom är nu vidare i SM och dom ska vinna har jag bestämt annars jävlar! :D Sen åkte vi hem, när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen vid 11 kom farmor, farfar, faster, kusin martin & kusin charlie då var dom där en liten stund. Sen vid 14 kom mamma släkt..... Moster, kille, mickan, linn, kevin, nicole & nike. Moster, kille, gustaf, tuva & nora. Mormor & morfar. Moster. Vet inte när dom gick hem.. Men sen åkte vi och handla haha kul, nä men vi köpte Thai mat , asssså muuuums! :D Men orkar fan inte blogga, ska upp vid 8/9 imorgon. Och idag vaknde jag 6.20 på min födelsedag. Men vi hörs imrogon och allting!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

WHOOOOOOOOOOOP WHOOOOOOOP !

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-09-18 20:45:14

Vad fick du när du fyllde år? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela