PÅ TISDAG FÅR VI MACBOOK! :D

Publicerad 2011-10-20 18:41:42 i

HEj i stugan!
Idag började vi med No och sista lektionen med Matte!
Sen gick jag hem, när jag kom hem pluggade jag massa matte, haha! Har prov på tisdag :( :(
Men aja satt och pluggade typ i två timmar, fy fabian asså!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och leker med min piercing! :D
Men vi hörs imorgon eller senare!
puss jao!

Min morgon började bra :$

hahahahhahahah till lunch i skolan idag ..

Hemkunskapen: en rullistårtis

Blä :(

mina ögon! asås det är inte samma bild :P

mohahhaah :D

moves like jagger :D:DD:D:

jag kommer, jag kommer, jag kommerrrrrrr

puss

puss

på lördag <3

Samuel Haus ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela