NUMMER 96 <3

Publicerad 2011-10-23 20:19:15 i

IGÅR: Vaknade någon gång runt 10 då åt jag frukost och sen fixade jag mig. Sen åkte jag, mamma, pappa, Jessika & Maria till Silverdalshallen och där mötte vi Rotebro, alltid lika kul att möta dom!! Matchen slutades 2-2.
Sen åkte vi till Tullinge Centrum där köpte jag en drickyogurt och sen åkte vi vidare till Hallen och där åt jag en toast och sen hade vi samling. Hela 97 laget typ+ tre 96or då hade vi 96 match mot Älvsjö 96 och den matchen slutades 2-4. Vi torska, men aja. PUSS!
IDAG: Idag vaknade jag sent.. Då åt jag frukost och sen fixade jag mig och sånt sen skjutsade pappa ner mig till Hallen och där skulle vi stå i kafeterian men jag & Jessika satt och kolla på Tullinge-Bele! Sen kom pappa och hämta mig och då åkte vi hem. Nu mår jag illa :( Sitter och lyssnar på covers på When i held ya. Men pallar inte blogga mera.. FAAAAN vad jag längtar tills TISDAG!
PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSS!

Jag var din, du var min, han festa, jag testa, han smekte, jag lekte, jag backa, han lacka, han drog, jag log.

coooool bruttaa assååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela