Hej där!

Publicerad 2011-10-13 22:27:48 i

Idag mötte jag Jessika & Lina typ vid 9 då gick vi till Bron och sen kom Amanda, sen hoppade vi på 721 och tog den till Brantan. Först ''prickade vi av'' att vi var där sen började vi värma upp lite. 10:15 började loppet! Jag & Lina joggade hela tiden typ förutom i uppförsbackar, haha.  Jag kom i mål 36,33 och Lina några sekunder efter..
Efter loppet åt vi mat där, någon soppa. Sen tog vi bussen till Södra den gick typ 11.38 sen tog vi 713 som gick 12.15 från Station. När jag kom hem gjorde jag ingenting hoppade in i duschen, sov lite tittade på tv osv.
Imorgon börjar vi 9.25 efter skolan drar jag till Skärholmen med Jessika! Men ska snart gå och sova!

Så vi hörs imorgon♥

vilken pluuttt! <3

tittade på the last song idag, tårar i ögonen såklarT :(

åh så söta! <3

<3



Falkbergsloppet!

taggad brud laddade inför loppet imorse! HAHA!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-13 23:22:56

gulash soppa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela