Fan vad det är skönt att duscha i iskalllt vatten.. :D

Publicerad 2011-10-16 20:09:37 i

TJENA mittbena!
Idag vaknade jag vid 10 och låg kvar i sängen till 12. Sen började jag fixa mig och åt lite.
Vid 12.45 skjutsade pappa ner mig till ST1 och där hade vi en liten samling. Sen åkte jag med Denise, Alexandra & Stina till Värmdö och där hade vi match med Tantlaget mot Värmdö och det blev 4-4. Efter matchen fick vi skjuts hem av Kaysa och när jag kom hem åt jag mat sen hoppade jag in i duschen.
Men nu ska jag se på TVVVVVV och sen sova, fitta det är måndag imorgon :(
Men ha det bra, bloggar imorgon efter innebandy träningen!
P.U.S.S !



Gammal bild. haha :D

En så jävla gammal bild på mig & Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela