-Huddingehallen!

Publicerad 2011-10-30 17:22:10 i

Tja människor!♥

Idag vaknade jag runt 10 då åt jag frukost.
Sen mådde jag väldigt illa så gick till mitt rum och la mig i sängen i typ en kvart.
Sen började röja på mitt rum, typ städa. När klockan var 12.30 då började jag fixa mig och vi 13 kom släkten hit.
15.30 åkte jag & pappa till Huddingehallen för att se Huddinge-Bele F97 Huddinge vann med 4-0.
Jaja, nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. FAN VA MÖRKT DET ÄR UTE!! :O
Helt sjukt.. Imorgon åker jag, Stina & Denise med Alexandra till Eriksdalshallen och där är det något breddläger för innebandyn. Men vi hörs imorgon efter det, kommer hålla på tills 16 typ. Och ska åka dit as tidigt på morgonen.
Puss!
-never say never.
my king♥
hahahaha
mygod så snygg! Justin Bieber♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela