Milan - Barca!

Publicerad 2011-11-23 20:54:03 i

Tjena! Läget?
Idag vaknade jag 7.50 för att vara exakt. Mötte Jessika typ 8.50 då gick vi till skolan. 9.03 kom vi fram då fick vi gå in i Aulan och där tittade vi på Halloween Rock! As grymt ju! Efter det gick jag & Jessika till torget sen skulle vi ha musik men våran musik lärare är ju med i Halloween Rock så vi satt och spela lite gitarr. Sen kom våran förra lärare Birgitta, då hälsade vi på henne! Sen gick vi in i Aulan igen när någon annan skola var där. Då såg vi Halloween Rock igen. Haha! Efter deet så hade vi Svenska så vi hade Svenska i typ 3min sen fick vi sluta för dagen. Då tog jag & Jessika bussen hem. När jag kom hem gjorde jag inget, sen var det träning och blablabla
PUSS!
Aulan!
Freja!
Freja!
Ida
Joel
Joel!
Boys!
Tuva!
Celine!
Claudia!
Claudia!
Jag gråter bara i regnet!
Claudia!
Emma!
Emma!
Jenny, Tuva, Felicia, Josefine & Veronica!
Samma tjejer!
Max!
MAX!
Två styckna från 9an!
Pelle Mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela