it's monday, monday.......

Publicerad 2011-11-21 21:36:15 i

HELLO SÖTNOSAR!
Idag började dagen 9.30 med mentorstunden och sen hade vi andra lektioner.
Haha sista lektionen på språkvalet så satt jag, Jessika & Anthonie i ett rum och spelade lite gitarr. Sen så hittade vi en telefon så vi börja ringa massa personer. HAHA sen när vi hade slutat så typ fick vi panik och sprang ut ur rummet. Hahhaha asså det var så satans roligt!!! Men vi fick sluta efter språkvalet för vi skulle ha NO men Nina skulle iväg på något.. Då gick jag & Jessika till bussen och sen tog vi den hem. När jag kom hem lirade jag FIFA 12 sen gick jag hem till Jessika & Maria då fick vi skjuts utav deras pappa ner till hallen och där hade vi träning. Men nu orkar jag inte blogga mera.
Puss!
Brudarna på uppvärmningen!
TElefonen vi aldrig mera kommer ringa på i skolan.....
HAHA <3
Imorse.
I rummet vi aldrig sätter foten i igen..
Murran is forever alone på vaggan/gungan
.
Fifa12 <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela