Stuvsta IP

Publicerad 2011-05-28 18:57:53 i

Tjaa!
Idag vaknade jag typ 9.30 och låg i sängen till typ 11.40. Sen åt jag frukost. Sen tittade jag & pappa på Stuvstas hemsida att dom skulle ha match idag på Stuvsta IP kl. 13.00. Så då fixade vi oss och sånt, sen åkte vi dit och tittade på matchen. Dom mötte AIK och tyvärr förlorade dom med 5-2. Sen åkte vi till City Gross och hämtade min moster Malin, sen åkte vi vidare till Net on net, där köpte pappa en morsdag present till mamma. Sen åkte vi till Tumba och lämnade Malin, sen åkte vi hem. Typ om 1tim & 45min börjar den stora matchen mellan BARCELONA-Manchester United. Heja Barcelona!<3 Men nu orkar jag inte blogga längre, vi hörs imorgon!
Puss!♥

(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela