Storvretens IP

Publicerad 2011-05-29 20:35:29 i

Tjeeeeeena!
Idag vaknade jag 10 säkert. Då åt jag frukost och sånt. 11.15 kom farmor & farfar hem till oss.. Typ 12.15 kom Jessika hem till oss då skjutsade min mamma mig & Jessika till Storvretens IP där såg vi när Aspudden mötte Tumba. I Aspudden spelar min syssling Philip, stackars Aspudden förlorade tyvärr :( Sen gick vi till Tumba Centrum och där gick vi in på H&M och sen köpte vi dricka. Sen gick vi till 713 och tog den hem. När jag kom hem bytte jag om sen hoppade jag på 713 som gick 16.06 och sen hoppade Jessika på den hos sig, då tog vi den ner till Tullinge Hallen där tittade vi på när Tullinge F98or mötte Tullinge P99or. Tullinge P99 vann. Sen hade vi träning. Nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen. Men vi hörs imorgon!
Puss!♥

1. PUSS!
2. Gammal bild från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela