SISTA TRÄNINGEN I TULLINGE TTP !

Publicerad 2011-05-25 22:22:16 i

Tjena!
Idag vaknade jag 7.15 sen mötte jag Jessika 8.20 då gick vi till 721 och tog den till Brantan. Först så hade vi typ en fett tråkig orientering, fast på vägen så typ tävlade jag & Maria vem som kunde komma upp från sandgropen först (jag vann såklart) Sen så fort vi såg en kontrol så skulle personen som såg den börja springa, haha det var fett roligt! Sen efter det lirade vi fett mycket fotboll. Sen hade vi sprint staffet eller va de hette. Där kom vi typ 3/4a. Sen kom Jessikas pappa och hämtade oss, då skjusade han hem mig. Och sen tog vi bussen ner till Tullinge Hallen och tränade innebandy. Efter det tränade vi våran sista fotbollsträning på Brantan & i Tullinge, hemskt sorligt! Men nu ska jag nog gå och titta på BB!
PUSS!

BRAAANTBRIIIIINK :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela