P U S S !

Publicerad 2011-05-13 15:12:33 i

Tjenatjena!
Idag vaknade jag 8.15 då fixade jag mig och sånt. Sen mötte jag Jessika 9.20 då gick vi till skolan, började 9.35 då hade vi Engelska, No, Lunch, Matte(prov) & So. Sen slutade vi 14.00 då gick jag & Jessika till bussen och tog den hem. När jag kom hem ringde Olivia mig, då snackade vi i en halvtimme, haha. Nu sitter jag och bloggar, 20 över ska jag möta Jessika. Då går vi ner till centrum och sen tar vi bussen därifrån till Brantan och vad gör man där? Lirar fotboll såklart! Sen ska vi se när min pappa spelar fotbollsmatch. Imorgon har jag en fotbollsmatch på Brantan mot Aspudden och på söndag på Brantan mot Enskede. (Vinst båda eller?) Haha, men nu ska jag nog äta något.
PussPuss!

Gjorde på bilden förut ;)

Fint man skriver ;)

Igår!

Längst ner står det Jessika :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela