en varm onsdag...

Publicerad 2011-05-11 15:21:57 i

Tjenare!
Idag vaknade jag 7.35 då fixade jag mig och sånt. Typ 8.40 gick jag & pappa till tandläkarn i centrum. Ska få tandställning på övre tänderna.. Får väl se det posetiva i det hela. (Kommer inte ha den i 2år, får en Iphone & finare tänder) Sen tog jag 9.27 bussen till Tullinge gård. Då satt typ hela klassen i ett hus, brevid kyrkan. Sen typ delades vi in i 4 grupper och gjorde olika saker. Sen åt vi mat där osv osv. Typ 12.45 gick jag, henke, jessika & amanda till skolan och hämtade en bössa som vi ska ha imorgon när vi ska samla in pengar ''Operation Dagsverk'' heter det ;) Sen tog jag 713 hem med Jessika. Nu sitter jag här och gör ingenting, ska snart åka ner till hallen med JEssika, sen åker vi till Brantan och har fotbollsträning!
Puss!♥

MEN! jag tänker inte skaffa det om jag måste ta ut min piercing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela