Träning!

Publicerad 2011-03-30 21:03:43 i

Tjenare alla söta!
Idag vaknade jag 7.15 då fixade jag mig och sånt, sen gick jag till skolan med Jessika 8. Vi började 8.15 med Svenska och slutade 14.40 med SO. Jag tog bussen hem med Maria & Lina. När jag kom hem bytte jag om och sånt, sen gick jag hem till Jessika & Maria. Då satt vi ute i solen i ca 10min/15min. Sen kom Olivia, Sandra & Robban och hämta oss, då åkte vi ner till TH och tränade ;) Efter träningen fick jag & Maria skjus hem av Clas, när jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och ska snart se Big Brother, eller det börjar om typ 1tim.
Puss!♥

Bjuder på denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela