Innebandy skol-dm & Fotbolls träningsmatch!

Publicerad 2011-03-21 22:30:20 i

Tjenare mannen!
Jahapp, igår var det sista Solsidan.. Fan!
Aja, idag började dagen med att jag gick till skolan med Jessika då hade vi samling 8.15 i Idrottssalen och då bytte vi om och sen bygde vi sargen. Sen mötte vi Björkebyskolan och den matchen slutades 8-7 till dom. Så vi vann silver. Efter det gick jag hem och bytte om och sånt, sen gick jag hem till Jessika & Maria där satt vi vid datan, lyssnade på musik & tog några bilder. Runt 16 åkte vi och hämtade Denise sen åkte vi vidare till Tyresövallen fast det var fel fotbollsplan.. Sen åkte vi till den rätta fotbollsplanen Trollbäckes IP där körde vi träningsmatch mot ett lag , haha. Vi torskade tyvärr med 3-1. Nu sitter jag och tittar på Big Brother..
Puss & Kram! ♥



Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool.

<3





Det var några bilder från idag iaf, vi får väl se om det kommer fler bilder imorgon(från idag) om Jessika skickar dom till mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela