BRANTAN MED FALKBERG!

Publicerad 2011-06-10 22:46:28 i

Tjena!
Idag vaknade jag 7.30 sen mötte jag, Jessika & Amanda typ 8.45 då gick vi till Brantan. När vi kom dit så satt vi typ bara på planen fett länge.. Sen typ lirade vi lite brännboll och typ mitt lag vann alla gångerna, såklart. Dom hade ju mig i laget! HAHA! Aja sen typ lirade vi lite fotboll och massa. Sen när det var en halvtimme kvar så började 7ans vattenkrig, fyfan säger jag bara. Man blir jävligt blöt fyfan säger jag bara. Sen gick jag & Jessika hem helt jävla blöta tog typ 2tim för oss att gå hem. För vi stannade på bron och solade/sov. Sen gick vi hem, när jag kom hem så typ satt jag vid datan och sen fixade jag mig och bytte kläder och allting! Sen typ 15.40 gick jag ut och mötte Jessika då gick vi ner till Centrum och solade solarium och sen efter det åkte vi upp 2 våningar och gick ut på någon balkong med Musse, Maria, Fadime & Moa. Då satt vi där ett tag, sen köpte vi Boots eller vafan det heter. Sen gick vi hem till Jessika och sen gick jag hem och käkade sen möttes vi igen då gick vi runt halva Tullinge typ. Aja sen mötte vi det där gänget igen, sen efter ett tag kom Jocke & hans kompis och hämtade oss. Sådär det var min dag typ, kanske lite mycket att läsa. Sorry! Imorgon ska jag till Vingåker, min syster har skolavslutning, kommer sova där till söndag. Så inget bloggade imorgon! Men vi hörs på söndag!
PUUUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela