SVERIGE! :D

Publicerad 2011-06-07 20:33:35 i

Tjeeena grabbar!
Idag vaknade jag 7.30 då fixade jag mig och allting. Det var nån jävel som ringde mig inatt typ 22.30 och då sov jag, sen efter personen ringde så kunde jag inte sova, så somnade typ 3. Mötte Jessika typ 8.35 då gick vi till skolan först hade vi Svenska prov sen städade vi typ skåpet och typ hela skolan kändes det som. Sen satt vi ute och åt korv hela 7an, för det var bara vi i hela skolan idag, niiiice! Sen var vi i Aulan och tittade på någon typ bög porr film. Eller typ det handlade om fattiga killar som skulle strippa för att få pengar osv. Sen gick jag & Jessika hem till mig och tittade på TV. Sen gick hon hem då satt jag lite vid datan, sen åt jag middag. Just nu sitter jag och tittar på Sverige-Finland, Sweden leder med 1-0 och Zlatan är inne. Så jävla gryyyymt! :D Imorgon ska vi mötas kl 9 på Brantan och jag vettefan vad vi ska göra där, aja. Vi hörs imorgon!
Pussss..

jessika & jag :)

hej min snygging!

hej min sötnos!

äre lugnt om jag kallar dig baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela