Skansen med världens bästa klass!

Publicerad 2011-06-09 20:26:36 i

Tja!
Idag vaknade jag 7.30 då fixade jag mig och sånt, mötte Jessika typ 8.40 då gick vi till Stationen. Där mötte vi hela klassen sen gick vi upp på perrongen och sen åkte vi till Södra och därifrån gick vi till Skansen. Och vad brukar man göra på Skansen? Jo, jag gick med Jessika, Amanda & Henke och vi gick runt och tittade på vissa djur, sen käkade vi där och sen åkte vi jävla Bergbanan för 25 spänn som gick skit sakta upp på ett berg, hahah. Sen typ 12.30 hade vi samling sen gick vi till Södra och därifrån tog vi tåget till Tullinge sen gick jag & Jessika hem. När jag kom hem så bytte jag om sen typ 16.30 gick jag ner till tåget där mötte jag, Sarah, Johanna, Johanna, Elin, Linnea & Rebecca då tog vi tåget till Stuvsta, därifrån gick vi till fotbollsplanen sen hade vi träning! Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig i sängen och titta på ''Klassträffen''. Imorgon ska vi till Brantan med hela skolan, fan. Men vi hörs imorgon!
PUSS!

Jag i Beccas brillor! :D



Jessika tappa sin påse.. :(

Jessika & Amanda i Bergsbanan!

''Spåret''

mohahahahhahahahhahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela