TURKIEEEEEEEEEET!

Publicerad 2011-07-25 01:37:30 i

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har haft det kul i Turkiet och det har varit varmt som FAN! En dag var det 42 grader! 40 grader i skuggan!!! Helt sjukt! Aja, vi träffade folk från Tullinge, Täby, Södertälje, Solna, Västerås & Norrköping! Träffade 2st ''unga'' Wictoria 97a och hennes lillebror Gabriel 99a. Så dom var jag med ganska så mycket! Mest med Wickan! Vi hade det så sjukt roligt! Kommer säkert åka och träffa henne i Norrköping nångång! Och hennes pappa har varit en elit-fotbollsspelare ;) Han spelade i IFK och Kalmar. Och Wickan spelade också fotboll (och Gabbe) Vi åkte från hotellet med en buss ungefär 18.30 tog en timme till Flygplatsen. Där kunde man gå och köpa massa och sånt, men jag orkade inte.. Va så jäkla trött! Flyget från Turkiet till Arlanda gick 22.00 (Turkisk tid=en timme fram) Kom fram till Arlanda 01.35 (Svensk tid) då hämtade vi våra väskor sen sa vi Hejdå till Erica, Agge, Malin & Åsa (Västerås) Micke, Åsa, Wickan & Gabbe (Norrköping) Pappa & Emma hämtade oss. Sen åkte vi hem, då somnade jag på en gång! Ajaaaa.. Några bilder får ni, alla bilder ligger ute på Facebook vänners/vänner kan se dom. Albumet heter Turkiet 2011 ! Menmen, här får ni några bilder!

Flätade halva håret! Han ville köpa mitt hår för 100TL (400SEK) :O bara 400...

Bjuder på denna bild, sista dagen när jag skulle åka heeem!

Havet!

Såhär såg det ut när man stod på balkongen!

Min drink! När vi kollade på Japan-USA!

Turkiska körsbär! <33333333333

Mitt hår!

Mitt hår!

Poolen!

I Torsdags när vi skulle ut på middag!

Wickan surpuppa :D

Gabbe! :D

''Åh Herregud'' & Wickan! :D

Haha Wickan gick så roligt!! (Hon svettas inte, det är vatten från hennes blöta bikini)

Wickan, så söt! <3

Hahaha..

Men fin bild! :)

Wickan solar! :D

Skopunkten!

Turkiska Ullared!

HASÅKUL ! (han hette så på riktigt)

Turkiska cubus!

Maria's kläder! (svensk ägare)

DENNA FILM KOMMER PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG HEM TILL MIG! (LÄNGTAR)

Kommentarer

Postat av: sofiegustafsson

Publicerad 2011-07-29 19:09:20

jag tror du va på samma ställe som mig i turkiet.. duvet den där turkiska ullared? låg den i stan? isf va vi också där (a) stolt chey.

Kram!

Postat av: sara

Publicerad 2011-07-29 22:13:43

haha, den låg på en promenad, typ Strand promenaden kallades den för :D Men det fanns två ullared till och en utav dom låg i stan

kraaaam! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela