Sent inlägggggg...

Publicerad 2011-07-31 01:12:10 i

TJENA MITTBENA!
Idag vaknade jag typ 14.30 typ.. Då klädde jag på mig och sånt.. Sen åkte jag & pappa upp till Brantan och sprang, blev ett kort spår för jag höll på och dö! Hahah, asså är ju sjuk men han tvingade mig att springa. Så efter jag hade sprungit så kunde jag inte andas och jag fick ännu mer ondare i min hals :( Men aja.. Sen åkte vi hem, då åt jag frukost! Sen efter tag gick mamma & pappa då hoppade jag in i duschen. Sen åt jag mat och sen tittade jag på TV och sånt.. Sen satt jag lite vid datan och skypade med Jessika, Tobbe, Jäger & typ några från Värmdö tror jag :s Aja, sen gick jag upp på mitt rum och nu sitter jag här och halvsover och lyssnar på musik.. Ska snart hoppa ner i sängen tror jag. (inte hoppa ner) Men vi hörs imorgon snyggingar!
pusssar!

En bild från planet när jag åkte till Turkiet.

En bild från planet i Turkiet!

T R E L L E B O R G !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela