Mange kom igen nu!

Publicerad 2011-07-29 22:02:45 i

Tja!
Inatt kunde jag inte sova, alls! Somnade iaf för sent.. Och blev sjuk inatt, vaknade idag 15.25 kanske lite för sent.. Då hade så jävla ont i huvudet, halsen & överallt! Så då skulle jag ner och äta, men det gick ju inte.. Då satte pappa på en film och då tittade vi på den, Psalm 21! TITTA ALDRIG PÅ DEN, LIVSFARLIG!!!!!!!!!! haha.. Sen åkte vi till Willys och handlade.. När vi kom hem gick jag in på Lovefilm och hyrde massa filmer :D Sen åt vi middag och nu sitter jag på mitt rum, trött.. Och lyssnar på musik och smsar! Men ska typ stänga av datan och sätta på en film nu :) Men vi hörs imorgon. Imorgon kanske jag ska hem till våra kompisar, eller mamma & pappas kompisar och äta och sånt, eller vi får se.. Beror på om jag vågar vara ensam hemma efter den där filmen, hahahahah.. :D Aja vi hörs väl imorgon!
Pussssss!

Om 50 dagar fyller jag år! Lägg det på minnet sörru ;)

Min önskelista iåååår ;) ;) ;) Iphone och Justin Bieber skal :D

Psalm 21. Ja, nu vet du väl redan svaret på varför du inte ska titta på den? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela