Lööööööördag!

Publicerad 2011-07-02 19:23:12 i

Tjaba!
Idag vaknade jag typ 10.50 låg kvar i sängen till 11.05! Sen åt jag frukost och sen fixade jag mig och allting. Typ 13.25 mötte jag, Jessika. Då gick vi ner till stationen och där mötte vi Zäta. Då tog vi 722 till Sandra! Där möttes alla i innebandy laget och då prata vi om Prag. Sen spelade vi lite fotboll och pratade och sånt! Strax efter 16.00 så skjusade Camilla hem mig! Nu har jag precis ätit mat och nu sitter jag och tittar på Sex And The City, snart klar med boxen sen måste jag se dom 2 filmerna också! Men vi får höras imorgon. Jag måste börja packa lite nu, för på måndag åååååker vi! Kommer hem nästa måndag. Men vi hörs.
Puuuss!

Bjuder på en Messssi bild :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela