Jag har blivit jätte duktig i skolan!

Publicerad 2011-01-13 23:06:56 i

Tja!
Idag vaknade jag 7.15 då sminkade jag mig och fixade mig och allting, hann käka frukost idag också. Sen mötte jag Jessika 8 då gick vi till skolan kom fram ungefär vid 8.10 först hade jag No som gick bra satt och garva med HenkeL hela lektionen men satt och jobba och blev klar med arbetet, fyfan va duktigt! Sen hade vi Engelska då satt vi och läste en text och sånt, efter det hade i Svenska då gick vi till Bibblan där hyrde jag en bok som heter ''Hungerspelen'' typ över 200 sidor och har redan kommit till sida 6, gryyymt! Sen Lunch, efter lunchen hade vi Spanska vi övade lite tills nästa vecka då vi ska ha prov, efter Spanskan hade vi Matte blev klar med mitt diagnos och sen satt jag och läste lite ur min bok. Efter skolan gick jag & Jessika till tåget och tog det till Tumba där köpte Jessika ett par jeans i Tumba mötte vi Maja & Emma då snackade vi lite med dom, efter det tog vi tåget hem igen.. Då gick vi hem till mig och hemma hos mig tittade vi på tv, snackade med Marcus & spelade innebandy. Sen vid 20.30 gick Jessika hem då satt jag vid datan. Nu sitter jag och halvsover typ, fett skönt imorgon börjar vi 9.45! (a) Det innebär att jag får sova 1tim extra, sköööönt!!!! Men ska nog försöka sova nu.
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela