G o d n a t t ! < 3

Publicerad 2011-01-12 23:46:07 i

Yo brother from another mother!
Idag vaknade jag 7.10 då sminkade jag mig och fixade mig sen hann jag käka lite frukost. Sen gick jag ut och mötte Jessika vid 7.55 då gick vi till skolan först hade vi musik det var lixom lite lagom tråkigt satt på en stol och klappa händerna, haha nejmen typ vi gjorde inte så mycket! Efter det hade vi spanska, lika tråkigt som vanligt fick inte sitta brevid Amanda längre :( Efter det hade vi Livskunskap, fråga mig inte vad vi prata om för jag lyssnade inte! Efter det hade vi svenska och kommer inte ihåg ett skit om vad vi gjorde på den lektionen.. Jo, juste jag satt och sov! Efter det hade vi lunch... Sen hade vi idrott då körde vi innebandy, asså mitt lag var ju bääst! Det var jag,Karolina,Nidhi & Lovisa. Vi ägde ju fan, vi har bääst! Efter det hade vi matte, då gjorde vi något diagnos vilket var ganska lätt, eller så är det jag som har blivit bättre på matte? ;) Så är det nog! Juste! Jag & Linnea fick välja ut spelare som ska spela innebandyDM på måndag nästa vecka det blev jag, Linnea,Jessika,Maria,Amanda,Mi,Maja(målis),Jenny(?)Jennie(?)(6an),Fadime(6an),Maria & Petra! Vi kommer vinna...Sen var jag med Amanda vi tog lite bilder och satt och lyssna och ladda ner roliga saker till våra mobiler, hahah! Sen träning.. Efter träningen hann jag hem och käka mat sen åkte jag,Maja,Clas & Jessika till Flempan och tittade när gubbarna spelade match, synd att min farsa inte var med.. Då skulle dom ju vunnit? ;d Hahah sen åkte jag hem, hoppade in i duschen och nu ska jag tyvärr sova!
Godnatt lovers!♥

Höhö  !

Fuck you! :D

höhöhöö

HÖHÖ !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-15 18:32:08

fjorrrrttttiiiis!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-16 02:32:04

Nej ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela