igår&idag

Publicerad 2011-02-06 19:59:58 i

Tjenare mannen!
Fyfan va roligt vi hade igår asså. Vi kom dit vid 18, sen åt vi middag.. Sen spelade Olivia & Sandra spel..hahah sen har vi haft det lite mysigt, skrivit på varandras facebook(ar) hahaha (a) Min pappa blev as packad igår, så jag var tvungen och hålla i honom när vi gick hem.. Sen mamma var så packad att hon var äcklig... Vi kom hem vid 03.15 somnade vid 03.45. Asså jag har bilvit skit konstig, på helger vaknar jag runt 8-9 på vardagar försover jag mig.. Asså sjuukt! Idag vaknade jag 9 då låg jag kvar i sängen med datan i knät. Sen åt jag frukost och sen fixade jag mig.. Sen vid 13.50 kom Olivia,Robban & Lena och hämtade mig. Sen hade vi samling, sen åkte vi till Åkersberga och mötte Ackers den matchen vann vi med 5-2 myyyyyyyycket bra! :D hahah
Sen åkte jag hem.. och nu orkar jag inte blogga

Olle!

Bjuder!

Söta unge !

Gammal

me

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela