Tullinge F97 - Tullinge F96 !

Publicerad 2011-02-13 14:06:52 i

Tjenis Penis!
Igår kan jag bara säga att jag spelade matcher. En fotbolls match som slutades 9-0 till oss och sen en innebandy match som slutades 3-3. Idag vaknade jag lite extra tidigare för att jag skulle platta mitt hår, så jag vaknade vid 7.30 då plattade jag mitt hår och sen fixade jag mig och allting. Sen vid 8.50 skjusade mamma mig till hallen då mötte vi Tullinges F96or och vann den matchen i straffar. :) Sen tittade alla på 98ornas match när dom mötte Vendelsö och torska med 2-1! Sen åkte jag hem och duschade och åt. Nu sitter jag här och lyssnar på musik.. Måste torka mitt hår och platta det nu. Vi hörs senare!
Puss!♥


Harry Potter!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela