Bilder får ni senare!

Publicerad 2011-12-21 20:22:48 i

Hej gullerumpor! :D
Idag vaknade jag 8:54 då hoppade jag in i duschen sen åt jag frukost och sen fixa jag mig! ;)
Vid 10:55 mötte jag, Matilda & Amanda! :P Då tog vi tåget till Flempan och sen tog vi bussen till SKHLM! Där köpte vi massa julklappar osv. ;) Vid 17:00 kom Danne och hämta oss.. :D Då åkte vi hem ttill mig fast Matilda gick hem till sig. :P Sen kom Matilda då åt vi middag sen gick vi ut och rullade oss i snön. :P Ni får alla bilder senare ikväll. ;) Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ska vi fixa ansiktsmask och sen fixa våra naglar. ;)
Pussss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela