Hej jag är morsa och min dotter heter Jessika Hedenskog!

Publicerad 2011-12-17 00:16:25 i

Hello! :D
Idag började vi 9.30 då hade vi spökbollstunering i eklidshallen, mitt lag ''älgarna'' torskade och vi sög. Vann fan inte en enda match ! :( Sen efter det gick jag, Amanda & Jessika till centrum där köpte vi något att äta och dricka sen tog vi 721 till Brantan. ;) Typ 11.38 när vi kom dit åkte vi lite skridskor, haha fyfan det var ett tag sen! :D Sen kom Jessikas pappa dit då skjutsade han hem mig då bytte jag om och åt sen gick jag till Jessika så tog vi bussen till Flempan och sen bytte där till en buss mot Masmo och sen tuben till Skärholmen, där köpte vi julklappar, ÅT THAI MAT & tittade haha. :P Sen gick vi till Kurvan och kollade lite dääär osv. Sen kom hennes mamma då skjutsade dom mig till Tumba (idrottshuset) där mötte jag pappa som satt i sekretariatet då satt vi där och kollade på massa matcher. :) Sen var det 3/4 pris då mötte Aspudden-Norsborg och Aspudden vann, när dom dela ut medaljer tog jag foto med någons Iphone. ;) Sen var det 1/2 pris och då var det Vasalund-Sätra, Vasalund vann ;) Då tog jag också foto :P Men nu får ni nöja er med bilder! Imorgon har jag match mot Huddinge F971.
Pussar!♥
Min morgon!♥
NAKEN TUNGA!!! :(
now you're gone .
Mange bjuder!
Dåliga åkare.se!
Frida & Amandas ''bög hög'' :D
Elit bror! :D
THAI!!! ♥♥
Jag & Jessika gick till någon som typ plattar & lockar hår och han snackade Engelska och Jessika kan inte Engelska så jag snackade! Sen säger han (PÅ ENGELSKA) ''Är ni systrar?'' Både jag och Jessika svara ''Nooo..'' Sen frågar han mig ''Är det här din dotter?'' Och tittar på Jessika. Jo hej tjena, här är man morsa och grejer!! :D
Jessikas köp inne på Rusta! :D
Sätra-Vasalund!
Köpte inne på Kjell , 20kr bara :D
Köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela