Fucking onsdag.

Publicerad 2011-12-14 20:02:48 i

Tja&Tjena! :)♥
Vid 16:30 gick jag hem till Jessika & Maria först gick och jag prata lite med Maria. :D Och sen kom Maja & hennes mama och hämta oss! :P Då åkte vi till Hallen där hade vi träning. Efter träningen hade vi ett spelarmöte och sånt...
Sen åkte jag & pappa hem. Sen åt jag, nu ska jag duscha och sen skypa och titta på filmen som är på 5an! ;) Fool's Gold, fett längesen :D :D Imorgon i skolan ska vi typ göra något och sen äta lunch och efter lunchen ska vi se movieeee! :D Men vi hörs imorgon då!:)
Pussar!♥
Bara för mina äckliga munsår måste jag sova med idomin på läpparna :(
Gör vafan du vill, ingen bryr sig!?
-.-' <-- snygg! :D
Mycket snö det har kommit? eller hur grabbar?
HAHAHHA asså Amanda! :D ♥
innan träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela