Kväll inlägg!

Publicerad 2011-12-19 23:57:44 i

Idag hade vi ju träning med 96orna, gick väl bra! Efter det kollade jag & Jessika på distrikt laget F96 som mötte Tullinges damer! Sen kom pappa och hämta oss! :) När jag kom hem åt jag lite sen hoppade jag in i duschen.. :P Nu ska jag blåsa mitt hår och sen lägga mig i sängen och sova! :D Imorgon börjar vi 9:50! Sista dagen i skolan, wiihoo! :D Men vi hörs imorgon!
Pussar!!♥
Haha dom fastnade där! :D
♥ :)
togs innan träningen!
Funkar att äta yoghurt med gaffel också.. jag vet att det ser grönt ut, bilden är redigerad!
Hahaha :D
Skrev fel... 2cool4U

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-20 18:54:19

Vem har gjort din blogg design? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela