FREDAG !!!!

Publicerad 2011-12-09 12:49:43 i

Tjaba tjena! ;)
Idag försov jag mig så vaknade ungefär 8.45 :S gick till skolan med Jessika vid 10.20 då hade vi matte med något peddo typ.. :P Eller jag satt inne på facebook då kom han och frågade mig ''Hur många kompisar?'' Ja ba: vaaA? Han ba: Vänner heter det, hur många vänner har du? Ja ba: 1000 någonting.. Han ba: Jaha, jag har bara 200.. Sen gick han, hahaha! :D Sen åt vi lunch det var någon ost haha skit gott! :P Nu har vi So med den där läskiga killen, men nu har jag insett att han är rolig & snäll! :D Klockan 13 har jag musik prov sen ska jag tillbaks hit till so,n. Han sa att vi skulle få sluta vid typ 13:45 eller 13:50 nice! ;) Men vi hörs senare!
Pussar!♥
-puss
nää
mohahaha
Boom boom boom boom i want you in my room! :D
2 cool 4 U
Hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela