Dinmamma luktar Curry.

Publicerad 2011-12-07 15:37:26 i

Heellooo! :)
Idag började vi 9.10 med Idrott, sen språkval då fick alla sitta vid sina datoerar och titta på julkalendern! :D Så nicenice! Sen hade vi lunch, Engelska & Svenska. Slutade ungefär 14.40 då gick jag hem med Matilda. :) När jag kom hem gjorde jag ingenting. Nu sitter jag och lyssnar på musik och sånt. Måste gå på träningen idag av min far..... :S
Men vi hörs senare!:D
Pussar!:)♥
Det här skickade jag till Murran imorse, snällt va? :) :)
So / Svenska arbete om Seattle!!! :S

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-12-08 00:18:53

Roligt sms :P

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-12-08 00:18:58

Roligt sms :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela