gaarv, gaarv , gaaaarv !

Publicerad 2011-08-29 22:15:04 i

Hej på er sötnosar!
Idag mötte jag Jessika typ 9.20 då gick vi till skolan. Först skulle alla till sin mentor och typ bara skriva lite i en bok. Sen hade vi So med Veronika, fattade typ ingenting.. Efter det åt vi lunch och sen hade vi Bild vi fick typ sluta en kvart tidigare för att vi skulle fottas. Hade skolfoto idag, don't like! Men efter det hade vi So igen med Veronika, fattade fortfarande inget. Sen hade vi Svengelska och då typ satt vi bara och kolla på filmer på youtube. Efter det hade vi No som sista lektion. Då gick vi alla till FY2 och där skulle vi se på film, det blev ''Säg att du älskar mig'' tror jag att den hette. Den var super bra, fick typ bara se i en halvtimme kanske. Slutade 15.20 då gick jag & Jessika hem. När jag kom hem satt jag vid datan och sen började jag byta om. Vid 17.15 gick jag ner till tåget och där mötte jag Linnea, Reebook, Elin & Angelica. Då tog vi tåget till Stuvsta haha stackars alla människor som sitter på samma tåg som mig, Linnea & Reebook. Vi garvar / pratar as högt varje ''tåg-resa'' hahaha.. Sen gick vi till ip och där hade vi träning efter träningen skjusade Sanna hem mig då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och tittar på Erik & Mackan. Men ska börja torka mitt hår nu.. Vi hörs imorgon!
Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

Liten!

Kommentarer

Postat av: ****

Publicerad 2011-08-30 21:21:25

roligt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-30 21:22:08

roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela