Onsdag 20/4 - 2011

Publicerad 2011-04-21 00:56:00 i

Hej hopp gummisnopp!
Idag vaknade jag 9, typ 12 gick jag hem till Jessika & Maria. Då gick jag och Maria ner till stationen och mötte Sebbe. Sen gick vi till apoteket och där köpte Maria idomin till Jessika, haha. Sen gick vi till brantan och där tittade vi på match DIF p97 - Tullinge p96. DIF vann med 1-0, fy. Menmen, sen lirade vi lite football, sen gick vi till stationen och satt där ett tag, sen väntade jag & Jessika tills Sebbes tåg kom, det ko typ 16.18 då sa vi hejdå, sen gick vi hem. Vid typ 16.45 gick jag upp till Jessika då tog vi bussen till Tullinge Hallen. Sen tittade vi på träningen. Efter träningen kom Jessikas mamma och hämtade oss, skjusade hem mig, då åt jag mat sen tittade jag på TV. Vid 20.20 följde jag med pappa till Flempan när han skulle lira innebandy final. Där var Maja, så jag var med henne. I andra gick vi ner till Pulsen där köpte vi en dricka sen gick vi upp igen, men då gick det inte att slå koden så vi fick inte se andra :( Men sen kom det någon och öppna till oss då gick vi och fråga hur det blev i matchen och Rustas Rangers vann med 6-4 YES! :D Så min pappas lag vann guuld, härligt! Men nu gör jag inte så mycket, tror nog att jag ska gå och lägga mig nu.
Godnatt!

En bild på mig & Henke när vi var väldigt små... :D

Kommentarer

Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Publicerad 2011-04-21 18:48:52

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-22 01:44:44

super snälla silver sara och stål henrik ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela