Pappa 40år! <3

Publicerad 2011-04-22 00:29:41 i

Tjeeeena!
Idag vaknade jag typ 11. Sen satt jag vid datan och sminkade mig och plattade håret. Vid typ 13 åt jag frukost. Sen vid 14 mötte jag Jessika, då gick vi ner till stationen och där laddade hon sitt busskort, sen mötte vi Sandra då stod vi och snacka lite med henne. 14.45 kom 713 då tog vi den till TullingeHallen först tittade vi på några som lira fotboll. (Tomas och Christian och några till) Sen tittade vi på Tullinge-Ackers. Tyvärr torskade FBI :( Sen tittade vi på en till match och vid 18 gick jag till bussen och tog den hemåt. När jag kom hem bytte jag om och fixade mig, sen kom stora släkten på besök efter som att min pappa fyller 40 idag! Stort grattis till min kära pappa! Vid typ 23 drog dom hemåt.. Då hoppade jag in i duschen snabbt, nu sitter jag och bloggar och har sjukt tråkigt. Måste sova nu, i think. Imorgon ska jag ta en tidig buss till Tumba.
Puss&Godnatt♥

Asså jag dör, så jävla snygg!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela