Onepiece (Y) :D

Publicerad 2011-04-30 18:57:59 i

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Idag vaknade jag 7.55 då fixade jag mig och sånt sen 8.45 gick jag, Jessika & Maria till brantan och sen värmde vi upp och sånt. Sen lirade vi match mot Hammarby. Tyvärr förlorade vi med 5-3. Nästa gång tar vi dom, tycker jag! Sen lirade jag lite fotboll med min kusin, sen åkte vi hem. Då gjorde jag inget, duschade och sånt. Sen åkte vi till någon affär och köpte två skor, sen köpte jag en rosa innebandyboll och rosa skosnören till mina fotbollsskor :D
Nu orkar jag tyvärr inte blogga, blir hemma ikväll också, pallar inte dra ut till nån jävla brasa.. :D
PUUUUUUUUUUUUUUSS!

Ska köpa den här idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela