Fan, börjar få riktigt ont i min hals. :S

Publicerad 2011-04-15 22:25:13 i

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeena!
Idag vaknade jag 7, mötte Jessika 8. Vi blev insläppta i Aulan 8.30 typ då tittade vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette, men den var iaf bra. När det hade gått typ 1tim på filmen så börja jag & Maria as garva, så då kom Annika och skrek på oss, då var vi tvunga och gå ut i från Aulan.. Så vi fick inte se klart filmen-.-' Sen hade vi en tävling, man skulle måla ett ägg, mitt var snyggast, kom på fjärde plats. Dom i min klass har ingen smak.. Det var ett helt vitt ägg som vann, vafan min var helt klart snyggast!(bild kommer där nere) Sen vid 13.30 slutade vi typ, då gick jag & Jessika hem till henne. Sen titttade vi på Big Brother från igår och sen gick vi hem till Ida Melbi. Och där hämtade vi bollar, sen åkte jag, Jessika, Maria & Ida till Brantan och lirade fotboll. Spelade match mot Hugo & Svante, haha vi förlora typ.. :P Sen åkte jag hem. Nu sitter jag och tittar på Big Brother.
Puss!

en bild jag aldrig visat, hahah........

Asså typ världens snyggaste ägg någonsin.... ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela