brantan :D

Publicerad 2011-04-29 21:51:16 i

Hejhej!
Idag vaknade jag 8, då fixade jag mig och sånt, mötte Jessika 9.20 då gick vi till skolan först hade vi Engelska sen typ 11 då åt vi lunch, sen satt vi i skolan i några minuter och väntade tills vi skulle ha lektion, men då sa våran SO lärare till mig & Jessika att vi fick gå hem. Då gick vi hem, packade min väska med fotbollsskor och sånt, sen gick vi till brantan. På vägen var det en pedofil som gick bakom oss, haha. Han ba: chop chop! Sen sprang hans hund mot oss osv osv. Sen träffade vi några roliga personer på vägen ;) Sen var vi framme så lirade vi massa fotboll :D 17 tog vi bussen till stationen och tog bussen därifrån hem. När jag kom hem åt jag, sen åkte vi till brantan igen typ 18.20 då tittade vi på när min pappa lirade fotbollsmatch, dom vann med 7-0. Nu ska jag typ se big brother.
Puuuuuss!

imorse..

mööööööööööööööööööööh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela