Big Brother!

Publicerad 2011-04-01 22:07:19 i

Hejhej!
Idag vaknade jag 8.15 då fixade jag mig och sånt, sen mötte jag Jessika 9.15 då gick vi till skolan började med Engelska och slutade med SO. Sen gick jag och Jessika hem till henne och tittade på Big Brother från igår. Sen kom Maria hem då hade hennes pappa ringt henne och sagt att dom skulle åka till New York och då hade hon börja packa och letat efter hennes pass och allting. Då färgade Jessika mitt hår, hahah. Det blev skit blont uppe på skallen, och sen lite ljusare och typ orange. Haha nej men ljusare.. Sen gick jag hem vid 19.30.
Nu sitter jag och tittar på Big Brother, hahah asså det är skit roligt.
Puss!♥

Bild från Storvreta, på hotellet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela