3a av 8 lag. Riktigt grymt!

Publicerad 2011-04-25 21:19:21 i

Tja!
Idag vaknade jag 9 då fixade jag mig och sånt, 10.07 tog jag & Maria bussen till TullingeHallen då tittade vi på när Bele mötte Tumba. Sen typ 11.10 hade vi samling sen mötte vi Tullinges 96or, för dom kom 2a i serie A och vi kom 1a i serie B. Då skulle vi möta dom, det stod 0-0 i 40min sen fick 96orna in en boll i Sudden. Det var jätte bra spelat av oss, fyfan asså! Klockan 15.10 hade vi samling till 3/4 pris då mötte vi Tyresö och vann den matchen med 7-1. Så i hela påskcupen har vi gjort 17mål och släppt in 3mål, det kallar jag GRYMT på hög nivå!
Nu tror jag att jag ska stänga av datan och typ lägga mig i sängen och titta på TV, imorgon börjar ju skolan också, vilket jag dissar..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela