jag tror att jag börjar bli sjuk ? :( :(

Publicerad 2010-09-28 20:16:29 i

Tjo!
Idag vaknade jag kvart i sju, då sminkade jag mig , blev klar tio över.. Då käkade jag frukost. Sen plattade jag håret och klädde på mig.
Jag mötte Amanda vid kvart i, då gick vi t skolan..
Svenska: 08.35-09.35 Kommer inte ihåg den lektionen (?)
Spanska: 09.45-10.25 Stackars våran spanska lärare! Vi har slagit ihop båda spanska grupperna, å herregud!
Det var en kille (Alfred) han fick skäll första dan lix, och skulle tydligen få mail hem, för han sula en boll i hennes ansikte :o
So: 10.40-11.30 Där satt alla i data salen och typ chillade ..
Lunch: 11.40-12.20 Haha jag,Maria,Amanda & Jessika tävlade haha vi åt 6 knäckebröd!
Så jäkla gott! (Y)
So: 12.20-13.10 Vi har tydligen bytt.. Vi skulle igentligen ha NO .. menmen vi bytte(?)
Sen hade vi en as lång rast 13.10-13.50 så då satt alla inne på facebook i data salen.. Och då logga vi in på Jack's facebook.. Asså det är någon jävel som har loggat in på Jack's facebook och skrivit as dumma saker!? Typ '' fyfan vad du är ful '' och tagit bort massa vänner :s
Engelska: 13.50-14.50 Vi fick reda på våra prov, jag fick 32 rätt jag fick VG! :))
Juste, vi slutade 14.40 för att våran lärare hade ont i huvet!
Sen gick jag , Jessika & Maria t stationen.. Vi mötte Jullan , Marta & någon annan där.. Då snackade vi lite, sen tog vi tåget till Tumba , vi gick och chillade lite, sen mötte vi Dille & Sara :))
Då gick vi och chillade med dom! (Y)
Sen gick vi t godis hörnet och vi köpte en klubba, sen sa vi hejdå å allting, sen gick vi t bussen och tog den hem!
När jag kom hem la ja mig i soffan, jag tror att jag börjar bli sjuk, det känns som att jag har hals infektion? kan man ha det? (a)
Hals inflamation ?
Aja, måste gå ner och kolla med pappa, för jag har ont i halsen, kan inte svälja:(
buhuhu :(
Menmen, får väl se om det blir någon skola imorgon ://////
Puss! :*

jag

Amanda <3

Jessika & Jag :)))))

Jessika & Jag :)

jag

Oscar the fjortis! :P

I love äpplejucie (?) :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela