x2 monster!

Publicerad 2010-09-20 22:02:36 i

Hejsan alla underbara läsare!
Idag vaknade jag typ vid kvart i åtta. Då sminkade jag mig och allting. Sen käkade jag frukost och kollade på the vocie ;)
Sen gick jag till skuulan med Matilda & Maja!
Vi gick och fotade hela vägen till skolan.
Först hade vi idrott. Jag & Maja var inte med. Vi satt och tog foto på alla som sprang, haha fick ett jätte bra foto på Demi när hon sprang hahah hennes ansikte xd
Haha det var fett kul. Sen hade vi svenska, fick reda på någon bra bok djävulens märke.. Den verkar bra..
Och typ en sida där man kan ta foto och då kommer dom ut på ett museum i sch.. venne hur man stavar, det verkar grymt! (y)
Sen hade vi lunch, lika underbart som varje gång, hahahhahahahhahaha!
Sen hade vi bild: nu ska ni få höra! Avdar hade ner mina saker på golvet , och visst är det han som ska ta upp det då? (a)
Sen kom torgay och tog ner min mapp och det jag jobbade med på golvet.. Ja ba: ehm, vad gör du??
Då gick han bara där ifrån.. Ja ba: men ta upp det ?
Då gick han och satte sig vid sitt skrivbord.. Då gick jag dit och tog ner hans haj & hans penna.. Då kasta han ut mig från klassrummet!? :o
Idiot!
Sen hade vi SO haha då skulle vi ha debatt. Jack,Mi & Freja var ledarna, som fick sitta längst fram och debatta. Höhö!
Freja-Miljöpartiet , MP
Mi-Socialdemokraterna SD (?)
Jack-Moderaterna (YEY)
Haha assså det var as kul !  (:
Filmade nämligen i 15 minuter, den videon kanske kommer in på facebook, vi får väl se ;)
Aja, sen gick jag till centrum och köpte en monster! (Y)
Sen tog jag bussen hem.. Då satt jag lite vid datan sen byytte jag om till fotbolls kläder.
Sen mötte jag Maria då gick vi ner till centrum och jag köpte en till monster ! (Y)
Sen åkte vi till brantan. Då hade vi träning med 98orna det var någon som hette Linda som kom från Stockholms fotbollsförbund, det var lite kul faktiskt! ;)
Sen åkte jag hem. Då käkade jag, sen pluggade jag spanska-.-'
Det är tydligen omprov imorgon, fan! -.-'
Nu sitter jag här och smsar och tittar på någon skumm film på 9an (?)
Puss! <3

Såhär ser min mapp ut på bilden.. 7 bilder på Justin Bieber. 2 bilder på Simon Helg. 1 bild på Linus Hallenius. 1 bild på Hammarby. 1 bild på TTP!

Mums! <3

Mums! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela