måndag !

Publicerad 2010-09-27 22:16:08 i

Hejsan, idag har jag varit i skolan! Pallar inte berätta. sen gick jag hem.. Sen gick jag & maria ner t centrum och jag köpte en monster! (y)
sen tog vi bussen t brantan, mötte jessika på bussen.
Där vi tog några bilder och typ chillade och spelade fotboll.
Sen kom våran idrottlärare Tobbe förbi, höh! :))
Aja nu får ni några bilder, alla finns på FACEBOOK! :D
PÖSS

me

älskar dej!

Den här har jag gjort ! +jessika :P

! <3

Maria,Jessika & jag <3

<3


åååååh 1.2.3 så sträcker vi på oss!

<3

<3

<3

coooool! :D

Kommentarer

Postat av: amanda :)

Publicerad 2010-09-28 15:46:33

älskar dig också gumms ! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela